Saturday, August 27, 2011

MARILAH KITA BERMAAF-MAAFAN

Petang tadi 26 Ogos 2011, kira-kira jam 3.30 pm, ketika kami semua sedang sibuk menjalankan tugas dihari-hari terakhir sebelum bercuti sempena Hari Raya Aidilfitri 1432 Hijrah, terdengar satu pengumuman dibuat melalui pembesar suara meminta supaya semua staf yang masih berada di pejabat, turun ke lobby pada jam 4.00 pm nanti kerana CEO Syarikat, iaitu Tn. Hj. Juzilman Basir ingin menemui kami semua untuk mengucapkan selamat Hari Raya dan bermaaf-maafan.

Di hari yang mulia ini, kami semua amat berbesar hati dan merasa amat terharu diatas kesudian Tuan CEO untuk menemui kami semua bagi memohon maaf diatas kesilapan yang dilakukan sepanjang tahun 2011 ini.

Tepat jam 4.00 pm, kami semua sudahpun bersedia di lobby untuk menunggu ketibaan Tuan CEO yang pejabatnya terletak di tingkat 6. Setelah menunggu hampir 5 minit, kelihatan beliau tiba dengan diringi oleh Tn. Hj. Ramlee Bakar, Pengurus Besar Kumpulan Pengurusan Sumber Manusia, Tn. Hj. Jahare Bakar, Pengurus Besar Kumpulan Perancang Korporat dan Pn. Zuraidah Mohamed, Pengurus Besar Khidmat Ladang.

Saksikan rakaman gambar dan video majlis tersebut.

Pro Syarikat, En. Mohamad Abd. Rahman,
Turut kelihatan dibelakang dari kiri : En. Fairuz dan En. Hasbullah

Tn. Hj. Ramlee Abu Bakar,
Pengurus Besar Kumpulan
Pengurusan Sumber Manusia sedang
bertanya khabar dengan staf wanita

Tn. Hj. Juzilman Basir, CEO Syarikat (Tengah)


No comments:

Post a Comment