Wednesday, December 8, 2010

MESIN TERAPI ELEKTROSTATIK

Hari ini sempena cuti Maal Hijrah, aku sekeluarga telah berkunjung ke Syarikat Al Jabbar Healthcare Sdn. Bhd. yang terletak di Taman Prima Saujana, Kajang, Selangor.

Tujuan aku kesana adalah untuk melihat dan mencuba mesin terapi elektrostatik yang dikatakan mampu merawat pelbagai penyakit termasuk penyakit kronik yang berpunca daripada masalah saluran darah dan sistem saraf.

Kedatangan kami disambut mesra oleh staf Al Jabbar dan melayan kami dengan penuh ramah tamah.

Mengikut kata En. Shafik, seorang pegawai pelanggan di Syarikat tersebut, kebiasaannya pada hari cuti, ramai pelanggan yang datang mengunjungi syarikatnya untuk bertanya akan keberkesanan mesin ini. Aku lihat kebanyakan keluarga yang datang akan membawa ibu atau bapa mereka yang lebih memerlukan rawatan terapi sebegini akibat derita penyakit yang dialami sejak bertahun-tahun lamanya yang masih belum sembuh.

Setiap yang datang tidak merasa hampa kerana Syarikat Al Jabbar memberi peluang kepada setiap pelanggan untuk mencuba mesin tersebut selama 30 minit dengan 3 orang sekali rawat.

Setelah berpuashati dengan penerangan yang diberikan oleh En. Shafik, aku telah bersetuju untuk membeli sebuah mesin ini bagi kegunaan kami sekeluarga. Dengan berbekalkan wang yang secukupnya aku kini telahpun memiliki sebuah Mesin Terapi Elektrostatik.

Aku berdoa kepada Allah Subhanahuwataala supaya memelihara kesihatan kami dan memberi kesejahteraan agar kami dapat terus beribadat kepadanya. Amin.

Set lengkap Mesin Terapi Elektrostatik

Mesin Terapi sedang digunakan

Kertas risalah penerangan tentang mesin terapi
(klik 2 x untuk paparan lebih jelas)

Ibu mertua dan isteriku sedang melakukan rawatan

Ibu mertuaku sedang menggunakan mesin acupuncture



3 comments:

  1. Assalamualaikum Tuan...
    Maafkan saya, boleh tak saya nk tahu perkembangan kesihatan tuan sekeluarga setelah menggunakan mesin terapi tersebut. Terima kasih..
    Saya, Ikwan Zaimy dari Jerantut, Pahang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalam Tn.
      Alhamdulillah dgn menggunakan mesin ini secara tetap, kesihatan kami sekeluarga bertambah baik dan sakit lutut pun makin berkurangan dgn izin Allah.

      Delete
  2. Assalaamualaikum Bapak, apakah mesin ini fungsinya sama dengan mesin terapi medan elektrostatik dr.Jism? Kalau berbeda, apa bedanya?

    ReplyDelete