Wednesday, June 8, 2011

LATIHAN SUKAN PUN BERMULA

Pagi ini Selasa 7 Jun, 2011 dari Kolej Bank Rakyat UUM, tempat kami menjalani latihan, aku terpaksa ke UITM Arau, Perlis yang letaknya kira-kira 22 km dari tempat latihan kami sebab anak aku Alia yang baru memulakan pengajian disitu kira-kira 2 minggu lalu dalam bidang Sains Komputer hendak berpindah pula ke Kolej Matrikulasi Banting, Selangor dalam Jurusan Perakaunan dimana dia dikehendaki melapur diri pada Rabu 8 Jun, 2011.

Sebelum aku bertolak, sempatlah aku merakamkan 2 gambar video athlet yang sedang menjalani latihan iaitu bagi sukan congkak, Batu Seremban dan Bolasepak.

Setelah itu, aku pun bergegas ke UITM Arau, untuk mengambil Alia dan terus pulang ke Kuala Lumpur untuk urusan keesokannya iaitu membawa dia mendaftar di Kolej Matrikulasi Banting, Selangor.

Aku akan bertolak semula ke Arau, Perlis sebaik-baik urusan selesai kerana sukan MAKSPEN akan bernmula pada Rabu 8 Jun, 2011 dimana acara perasmian akan di langsungkan pada malam tersebut.

Saksikan video latihan tersebut.




Congkak dan Batu Seremban



Bolasepak

No comments:

Post a Comment